• Vítejte, můžete se přihlásit nebo zaregistrovat.
  • Domů
  • Nákupní košík
  • Recenze
  • Účet
Gold Design
  • AKCE
  • Chirurgická ocel
  • Řetízky
    • Řetízky zlacené
    • Řetízky rhodiované
    • Řetízky stříbřené
    • Řetízky stainless steel
  • Náramky
    • Náramky zlacené
    • Náramky rhodiované
    • Náramky stříbřené
    • Náramky stainless steel
  • Nákotníky
    • Nákotníky zlacené
    • Nákotníky rhodiované
    • Nákotníky stříbřené
  • Přívěsky
    • Přívěsky zlacené
    • Přívěsky rhodiované
    • Přívěsky stříbřené
    • Přívěsky stainless steel
  • Náušnice
    • Náušnice zlacené
    • Náušnice rhodiované
    • Náušnice stříbřené
    • Náušnice stainless steel
  • Strass
    • Strassové soupravy
    • Strassové náhrdelníky
    • Strassové náušnice
    • Strassové přívěsky
    • Strassové korunky
    • Strasové rukavičky
  • Kravatové spony

Nákupní košík 0 položka(y) - 0 Kč

Váš nákupní košík je prázdný!
 

Záruční a reklamační podmínky

Záruční podmínky firmy Gold Design, Na Úbočí 4353 / 31, 466 05 Jablonec nad Nisou; IČ 459 92 614

Záruční doba spotřebního zboží se vztahuje se na veškeré výrobní a materiálové vady a činí 24 měsíců od jejího prodeje zákazníkovi  (Občanský zákoník § 620. čl.1).  Záruka se však nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním* (Obč. zák. § 619. čl.2.). Výjimku tvoří prodloužená záruka, kterou poskytuje výrobce. Firma Gold Design poskytuje záruku i na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, a jde tak nad rámec povinností stanovených  zákonem. Délka záruky na každý konkrétní výrobek je uvedena na webovém rozhraní obchodu a v záručním listě dodávaným se zbožím. Ani prodloužená záruka se však nevztahuje na vady způsobené násilným poškozením, provozováním v rozporu se záručním listem a návodem k obsluze.

 Spotřebitel může uplatnit oprávněnou reklamaci osobně, nebo poštou na adresu provozovny:  Gold Design, Na Úbočí 31, 466 05 Jablonec nad Nisou. Při osobním uplatnění reklamace v provozovně, bude spotřebiteli vydán doklad o přijetí zboží do reklamace.

Spotřebitel je při podání reklamace povinen:

  1. předat výrobek  k reklamaci  řádně vyčištěný. V opačném případě bude zákazníkovi účtováno 40,-Kč za jeho vyčištění. V krajním případě je možné převzetí z hygienických důvodů odmítnout.
  2. dodat doklad o koupi (nebo jeho kopii) a řádně vyplněný záruční list.
  3. dodat reklamované zboží s veškerým příslušenstvím
  4. napsat podrobný popis závady

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:

  1. neodborné manipulace a používání v rozporu s návodem k užívání, obzvláště při poškrábání, odření, či jiném násilném poškození výrobku.
  2. poškození živly ( např. oheň, voda, blesk apod.)
  3. poškození nadměrným zatěžováním
  4. opotřebení věci jejím obvyklým užíváním  (výjimku tvoří prodloužená záruka kterou poskytuje výrobce)
  5. poškození věci při přepravě (tato reklamace se řeší přímo s dopravcem)

V případě oprávněné reklamace je zboží spotřebiteli bezplatně opraveno. Pokud se jedná o neodstranitelnou závadu je zboží vyměněno za nové. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční lhůta.

Lhůta pro vyřízení reklamace včetně odstranění vady je bez zbytečného odkladu 30 kalendářních dnů, pokud se strany nedohodnou jinak. Tato lhůta začíná běžet dnem přijetí reklamace. Jestliže nebude lhůta dodržena, má spotřebitel právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy. 

Servis i po záruční době

U všech našich výrobků nabízíme zákazníkům pozáruční servis a možnost oprav i při jejich násilném poškození či jiném neodborném zásahu, na který se nevztahují záruční podmínky. Drobné opravy provedeme za  30,-Kč až 50,-Kč, cena za kompletní repasi výrobku se pohybuje v závislosti na jeho hmotnosti a míře poškození od 100,-Kč do max. 250,-Kč. Způsob opravy a její cena je vždy předem konzultována se zákazníkem. Nabízíme také možnost zaslat po předchozí  telefonické domluvě náhradní díly (karabinka, puzeta, šaton a pod.) bez toho, že by zákazník musel výrobek odeslat.

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1.7.2013. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.    

* Vysvětlení pojmu „záruka“ a „životnost“.  Právní poradce časopisu dTest Miloš Borovička, v rozhovoru pro Český rozhlas ze dne 10.října 2012 m.j. uvedl: „Co si také zákazníci často pletou je záruka a životnost výrobku. To že máme na zboží dva roky záruku neznamená, že bude dva roky fungovat, když ho denně používáme. Záruka není životnost“. 

Časopis dTest vydává Občanské sdružení  spotřebitelů TEST, které je součástí mezinárodní organizace International Consumer Research and Testing (ICRT) a evropské spotřebitelské organizace BEUC.


Gold Design

Koupili jste si řetízek, náramek, naušnice, nebo přívěsek který Vám za chvíli zčernal?  To se Vám u nás nestane. Silnovrstvě zlaceno, rhodiováno a stříbřeno. Záruka až tři roky. Na pokovení je vydán certifikát. Každý řetízek je označen chráněnou značkou (foto zde).  Více na www.goldes.cz

Kontakty
  •   77 66 55 662
  •   [email protected]
  •   Na Úbočí 31, 466 05 Jablonec nad Nisou

  •    
Goldes

    Informace

    • O nás
    • O našich produktech
    • O zlatu a zlacení
    • O stříbře a stříbření
    • O rhodiu a rhodiování
    • Šatony - Zirkony
    • Strass

    Zákaznický servis

    • Servis i po záruční době
    • Kontaktujte nás
    • Doprava / Poštovné
    • Záruční a reklamační podmínky
    • Obchodní podmínky
    • Prohlášení o shodě
    • Přijaté recenze
    • Site Mapa

    Můj účet

    • Můj účet
    • Historie objednávek
    • Seznam přání
    GoldDesign - idatabaze.czGoldDesign - idatabaze.cz
    © 2023 Gold Design – tradiční český výrobce kvalitní bižuterie od roku 1991